DECS TABLETS

DECS water-soluble sodium dichloroisocyanurate-based tablets. For the disinfection of fruit and vegetables; the disinfection of rubber objects (teats), plastic and glass objects (baby bottles, kitchen tools, dishware); for use in the food industry; in zootechnical breeding facilities and for the disinfection of devices and equipment in common use. 

Medical product pursuant to Regulation no. 19274 of the Italian Ministry of Health

Model : DECS tablets, 5g in 1kg jar
Packaging : Individual jar, 6 pcs

LOGIN OR REGISTER TO REQUEST A QUOTE

If you wish to request a quote, please log into your account or, if not yet registered, register

Guarantee safe & secure checkout

16 other products in the same category:

LH ENZYCLEAN SPRAY

Soluzione disinfettante, detergente pronta all’uso per il pretrattamento di dispositivi medici invasivi e non invasivi, costituita da un complesso trienzimatico combinato con sali d’ammonio quaternari.

LH APADIAL

Soluzione da diluire indicata per la disinfezione e sterilizzazione di circuiti e apparecchiature per dialisi (compresi i circuiti di osmosi) a base di acido peracetico.

DECS SALVIETTE RIA

Salviette in TNT, imbibite di una soluzione disinfettante di ipoclorito di sodio per la disinfezione di dispositivi medici non invasivi.

LH GEL

Alcool gelificato per la disinfezione delle mani e della cute, a rapida evaporazione.

LH SANISORB

Polvere polimerica assorbente e profumata ad elevata capacità igroscopica specifica per l’assorbimento e la gelificazione di sversamenti di fluidi organici e liquidi in generale.