LH PERACETIC II

LH Peracetic II is a water-soluble sodium percarbonate-based powder that gradually releases active oxygen. Indicated for high-level decontamination, cleaning and disinfection/sterilisation of medical devices in hospitals and medical and dental surgeries. It does not cause corrosion phenomena and can be used in ultrasonic tanks.  

CLASS IIb MEDICAL DEVICE

Model : LH Peracetic II, 1kg jar
Packaging : Individual jar, 6 pcs

LOGIN OR REGISTER TO REQUEST A QUOTE

If you wish to request a quote, please log into your account or, if not yet registered, register

Guarantee safe & secure checkout

16 other products in the same category:

LH ENZYCLEAN SPRAY

Soluzione disinfettante, detergente pronta all’uso per il pretrattamento di dispositivi medici invasivi e non invasivi, costituita da un complesso trienzimatico combinato con sali d’ammonio quaternari.

PHARMASIL

Disinfettante indolore per cute integra, a base di una associazione di didecildimetilammonio cloruro e ortofenilfenolo.

LH SOAP

Antisettico a base di benzalconio cloruro per il lavaggio antisettico delle mani del personale sanitario e in tutte le attività professionali che richiedono una rigorosa antisepsi delle mani

LH SANIFORCE

Soluzione acquosa pronta all’uso, delicatamente profumata, a base di sali di ammonio quaternari e clorexidina digluconato.