STERILE SURGICAL GLOVES

Disposable sterile surgical gloves, suitable to protect patient and user from mutual contamination, conforming to the applicable regulations on medical devices and standard EN 455 (parts 1, 2 and 3), suitable for performing invasive surgical procedures requiring sterile, high precision techniques. Each pair of gloves is individually sealed in a sterile double-wrap package. 

Model : Surgical gloves in latex with powder, size 6
Packaging : 70pcs

LOGIN OR REGISTER TO REQUEST A QUOTE

If you wish to request a quote, please log into your account or, if not yet registered, register

Guarantee safe & secure checkout

16 other products in the same category:

STERILE DRAPES

Telino sterile di ottima qualità, per la sua morbidezza e praticità si adatta facilmente a qualsiasi superficie.

OBTURATORS

Dispositivo utile per evitare la formazione di coaguli nel lume del catetere in seguito alla temporanea sospensione della terapia endovenosa.

2/3-WAY LATEX FOLEY CATHETER

Dispositivo urologico dotato di palloncino per ancoraggio che permette lo svuotamento della vescica e il drenaggio dell’urina che fluisce all’interno di una sacca.

STERILE URINE BAG

Dispositivo di raccolta urina sterile, dotato di raccordo universale antisfilamento con cappuccio protettivo che garantisce una connessione sicura con l’imbuto del catetere.

BLADES

Lame in fibra di carbonio sterile con o senza punta arrotondata di sicurezza.

SYRINGES

Siringhe sterili con e senza ago utilizzate per iniettare il farmaco al paziente o prelevare il sangue.